Punktipoe punkte saab registreerida ja kasutada ainult toote tellimiseks Pharma Nordi veebisaidil: www.pharmanord.ee/punktipood. Punkte ei saa kasutada Pharma Nordi veebipoes.
SAATMINE
Kohaletoimetamine punktipoe tellimustele on alati tasuta.
Me püüame täita kõik tellimused nii kiiresti kui võimalik ning oma kauba saate kätte 2-4 tööpäeva jooksul. Tellimusi täidame ainult Eesti piires.
- Kauba toob teile mugavalt kohale Omniva või Itella kuller, samuti saab kauba tellida Omniva või Itella SmartPosti pakiautomaati.
- Kui te soovite oma tellimuse saada kätte pakiautomaadist, siis kirjutage palun vastav märkus ostu sooritamisel tarneinfo juures olevasse lahtrisse.
TELLIMINE
Tasuta toote saate tellida, kui olete kogunud piisavalt punkte ja registreerinud need oma profiilis. Lisateavet punktide kogumise kohta leiate siit.
MAKSMINE
Punktipoes saab kasutada kogutud punkte nö maksevahendina, mis annab teile võimaluse tellida tasuta tooteid.
TAGASTAMINE
Lojaalsusprogrammiga soetatud tasuta tooteid ei saa tagastada ega ümber vahetada.
KÜPSISED
Kui esitate tellimuse Pharma Nordi veebipoe või Punktipoe kaudu, peate looma konto ja registreerima oma nime, aadressi, telefoninumbri ja e-posti aadressi. See teave on vajalik teie tellimuse töötlemiseks.
Kogu teavet käsitletakse vastavalt kohalikele seadustele, mis tähendab, et teie andmeid ei jagata kolmandate isikutega ega kasutata muudel eesmärkidel. Teil on alati võimalus oma registreeritud andmeid kontrollida ning paluda nende kustutamist.
TINGIMUSED
Punktipoe lojaalsusprogramm on mõeldud ainult eraklientidele, kes teenivad punkte leibkonna toidulisandite tarbimise osana. Jätame endale õiguse tagasi lükata Punktipoe tellimused väärkasutuse kahtluse korral ja võtame kliendiga ühendust, et lahendada sel juhul tekkinud mured. Koodide väärkasutuse vältimiseks jätame endale õiguse piirata teatud aja jooksul registreeritud koodide arvu.
KONTAKT
Küsimuste korral võtke ühendust:
Phone: +372 646 1030
Email: eesti@pharmanord.com